Välkommen till Perssonska Hemmanets villaförening!

Föreningen är en ideell sammanslutning av nästan alla hushåll på Triangelvägen, Trapetsvägen, Basvägen och Lekängsgatan i Bergeforsen. Huvuduppgiften är att tillhandahålla, sköta och begära in avgifter för sommarvattensystemet i området men vi organiserar även grannsamverkan, städdagar, fester och andra aktiviteter för föreningens medlemmar.

Om du har idéer på hur föreningen kan utvecklas, om du vill engagera dig eller har frågor och funderingar kring vårt gemensamma arbete är du alltid välkommen att höra av dig till föreningens styrelse och ordförande Lasse Blomqvist på Triangelvägen 40. Har du frågor kring hemsidan kan du kontakta Erik Nyberg på Triangelvägen 65 eller Emil Nordin på Triangelvägen 55.

OrdförandeLasse BlomqvistTriangelvägen 40
KassörMaria MurénBasvägen 13